DAG 22. Jag hatar

JAG HATAR

Kanske låter lite depprimerad nu. Men... jag hatar väldigt mycket. Jag hatar inte så som vanliga brudar brukar hata typ 'spindlar, ormar' osv. jag älskar faktiskt de djuren, haha!
Däremot kan ju alla möss gå och dö eller något.
Ett par av dehär sakerna:
Wb's. folk som försöker vara någon annan. köper samma plagg dagen efter man själv köpt det, lägger upp samma bild som man själv lagt upp, skriver samma sak, osv. snälla? var er själva, alla andra är redan upptagna. var en förebild, kör ditt eget race. det är då du går längst!
Alkohol. De flesta vet att jag bokstavligen hatar detta. och länken till mitt 'talar ut' inlägg finns på inlägget innan detta. Dom som super av mina vänner, skall veta att ni inte alls står mig lika nära som de andra. Blö
När folk är som man inte tror. Jag blir rent ut sagt förbannad när man verkligen tror något om någon. Men BAM! så är den helt annorlunda! underbar, fantastisk, bäst på internet. idiot i verkligheten. ickerökare, ickedrickare, ickesnusare, helt tvärtom. Jag blir besviken.
Tror jag är mognare. Jag är nittiåtta! Några av mina äldre vänner kan liksom säga "åhh va omogen du är" , "åhh ofta du inte gjort det". De flesta jag umgås med är mellan 1-3 år äldre. TOLV år har jag levt, ni har varit med om mer än mig. Så ha inte för höga förväntningar! - Jag är inte ens tonåring än. Bara ett litet barn.
Förändras. alla blir äldre. alla växer upp. finns ingen 'peter pan' i denna värld, nejnej. finns bara på film. men jag vill inte att mina närmaste skall förändras till något dåligare, för det har jag varit med om. jag hatar det helt enkelt.
så söt

Kommentarer
Postat av: Anonym

mogen är du inte i närheten av att vara, visst du kanske säger nu att "jag hatar det, och det där alkohol si o så , rökning si o så" men ärligt bruden, grow up. du kommer vilja testa allt, så liksom ingen ide att snacka om att du "hatar" det för nej det tror jag inte ett jävla smack på. ha ett bra liv peace

2011-01-24 @ 19:48:00

Kommentera här snygging!

Namn:
Remember?

E-postadress:

Din blogg!

Vad har du på hjärtat vännen? :)

Trackback
RSS 2.0